Translate

2013. október 31., csütörtök

Almás palacsinta vanília pudinggal

Tavaly Bécsben voltunk a barátnőmnél, L-nél, télelőn, hűvösben. L. este ennek és a gyerekek örömére almás palacsintát csinált. Annyit figyeltem csak meg, hogy majdnem ugyanúgy készül, mint a másik, de mégsem. Ennek megfelelően mikor itthon próbáltam reprodukálni, nem is sikerült, mert én csak simán a rendes palába hajítottam szeletelt almát, de bazi vastag lett, és eltört sütés közben, és ehh, béna volt.

Kerestem egy receptet a neten, és nyami, sikerült egy nagyon jóba belenyúlnom. Ebbe e.

Na, de előre kell bocsájtanom, hogy ugyan ez laktató, de ez a mennyiség 4 főre, ami ott szerepel, nudli.  Dupla adagot csináltam egyből, és ugyan maradt 1-2 db másnapra, de az sem veszett kárba.

Így a dupla adaghoz ezek kellenek:
  • 8 tojás
  • 22 dkg cukor
  • 8 dkg vaníliás cukor
  • 4 dl tej
  • 4 dl tejszín
  • csipet só
  • reszelt citromhéj
  • fahéj
  • 40 dkg liszt
  • 5-6 alma
Olajon, meglehetősen lassan érdemes kisütni, mert akkor átsül rendesen, és nem lesz kint szén, és belül tészta.

Lehet enni simán porcukorral, vagy fahéjas porcukorral, de vanília pudinggal kifejezetten mennyei. Azt ugyanúgy kell megcisnálni, ahogy a főzős puding zacsiján áll, por, fél liter tej, kb 4 ek cukor, ide-oda, kever-kavar, és kész.

És így lesz a kutyulékból fincsi palcsi.



Nincsenek megjegyzések: